Saturday, November 6, 2010


Festival Tokyoの"Public Domain"に参加しました。
There was a happening in Ikebukuro today


"We got used to playing with our own identity by faking it. We use different nicknames in the internet, we put real or fake pictures to our profiles etc. And it is not just in the internet. We are characters, (re)acting according to certain situations and expectations. In the game, "Public Domain" sets up, whether they answer correctly or lie. Some questions are personal and some touch areas, we usually do not speak about. And in the end even the true answers are in a way always constructions." 
Roger Bernat



 つうさんに呼ばれて、何もしらないで池袋に行きました。
参加した100人以上の人にヘッドフォーンが配られ
次から次へとプライベイトな質問がヘッドフォーンに流れ、その質問を答え行動しました。
イベントが始まる前は知らない人たちの集まりでしたが、
イベントが終わる頃には、参加した人たちがすごく短に感じて
別れが寂しくなりました。

No comments: