Monday, June 30, 2014

髪の毛切りました

今月のSPURでヘアーの企画をやらせてもらいました!
ずっとしたかったショートヘアーになったよ!!!!!
髪を切ってくれたのはTwiggyの松浦美穂さん。すごく相談にのってくれたし、今の私に一番あう髪型を考えてくれた。とてもお気に入りのカットです!





そして素敵なページにしてもらいました(*^-^*)
撮影スタッフのエネルギーと、ショートになった時の開放的な気持ち、忘れられません。本当にありがとうございました!♡♡

MY HAIR IT'S super short now!! I finally decided that its the right time to do it, and I'm so happy about my decision! I never had control over my hair since my first shoot in high school, because being a model in Japan requires you to have long hair as part of your package. Now that I'm financially more stable, and doing this full time, I wanted to pursue it in a more creative way that fits my personality. I lost some major jobs, but I also gained some. Little by little I'm in the process of remaking my portfolio! It's going to be an exciting year!



No comments: