Saturday, October 30, 2010

KYOTO















言いたい事を言って。
やりたい事をやって。
それがその時に一番大切な事
もうその考えはおとずれてこないかもしれないから




一人旅です
のんびりと自転車で京都を回りました
雨は降りませんでした

Spent 14 hours on a bike riding around Kyoto
The weather was perfect

写真はHOLGAの135TIMでとりました
重ね取りができます。
FILMでは感情的に写真を取るので、
現像してる時ドキドキしました。
皆さんもTIMと遊んでみてください!


New camera, new photography.
I become different people when I use different languages.
same idea when using different cameras,
it feel soooo fresh! I love my new toy:)

さらさでランチを食べました。
2Fはギャラリースペースになっています、いつかここで絵を展示したい!
An old bath house renovated into a restaurant

おすすめスポットです




となりのお店でお土産GET。とても親切にしてくれてありがとう!





温泉も行きました。顔が真っ赤。
I met older ladies of Kyoto at the public bath.
They socialize, stretch and exercise in the boiling hot bath almost daily..!
I thought I'd stay until they leave but I was literally about to pass out. 




友達の直美さんのギャラリー、en Arts におじゃましました
青木良太さんの作品が展示されています







思わず息が止まってしまいます。
Her gallery felt timeless.. amazing works by Ryota Aoki


直美さん、お世話になりました
冬にまた行くのを楽しみにしてます!

No comments: