Wednesday, October 20, 2010

Nagasaki と Fukuoka

First night in Nagasaki with Nari san, Haru san, and Kaba san
Kanpai!
長崎の夜景です



おいしいいいいいいい食べ物をたくさん食べました。本当に幸せです。
ここ←ぜひ行ってみてください
good food = good work


ちゃんと仕事もしてましたよ!
いい写真がたくさん取れました。
ゼクシーなどの雑誌に載るのでCHECKしてくださいね

待ち時間会場のヘアメークさん達と:)


スタッフもすごく優しくて楽しかったです
プリンセスな三日間でした
ありがとうございました!



I went to Kyushu for a wedding shoot. The staff were INCREDIBLY NICE people and they treated me like a princess. And it was also nice to get away from the hustle of the city. More photos to come!!

No comments: